Zenelejátszó

2013. március 10., vasárnap

4. nap



Szeptember 4. , csütörtök


    Ugyanaz, mint tegnap. Körbe vagyok ugrálva. Nincs is mit írnom. 

Anya és apa mindent megtesznek, hogy könnyítsenek, az egyébként is könnyű életemen. Vagyis most, még év elején könnyű.  Viszont nem értem, hogy mire megy ki ez az egész, de kezd zavarni. Szerintem még az is megtörténhet, hogy mikor meglátják, hogy gépelek, egyikük bejön, és azt mondja: 

- Kicsim, látom, kezdenek fáradni az ujjaid. Diktáld, majd én gépelek helyetted.

   Újra ők vittek suliba, újra volt meleg reggeli. Csak azt nem értem, hogy anyu mért nem megy be dolgozni? Szabadságot vett  volna ki csak azért, hogy többet tudjon foglalkozni velem, akivel eleve sokat foglalkozik? Egy szem gyermekükként mindig mindent megkaptam.

   Suliban sem volt semmi extra. Hallgattam Jázmin és Szabina nyáladzását, ahogy az 1D- ről beszélnek. Ez a rövidítése a One Direction – nak:



1 = One



D = Direction



   Ja igen, és most asdfghjklwer minden, mert Jazz – nek megvan élete első Harry – s posztere. Szerintem esténként beszél hozzá. :)




A tanárok nem szívatnak, szóval ilyen téren minden oké.

   De az otthoni ügyet még mindig nem tudom hova rakni. Nem rendelt, hanem apu által készített pizza volt vacsira! Meg fagyi. Azért van ebben az egészben valami jó is. :)



Mai napom: :)

3 megjegyzés: